gozdesh merhaba arkadaşlar bikaç gündür belimde anlık sancılar oluyo aynı regldeki gibi ama kısa sürüyo. Karnımın alt kısmına da aynı şekilde anlık ağrı giriyo. İç çamaşırım da akıntı gibi değil de terlemişim gibi ıslaklık oluyo. 35+1 im.
sympapatya gozdesh bende 35+1im 2 gündür batmalarim ve bel ağrılarım oluyor. bugün adet ağrısı gibi ağrım oldu öncekilerden daha şiddetliydi uzaninca geçti ama umarım haftamizla alakalıdır🙄🤗
gozdesh y_tunc 3 gün önce kontrole gittim aslında normaldir diye söylemedim doktoruma. çatı muayenesi de yapmıyo doktorum
Ayca6868 y_tunc bende 34+4 üm 33 den beri ter gibi islaklik bende de oluyor belimde agri oluyor tutulmus gibi dogum belirtisi mi yani bebek makat gelis
ecembugra53 gozdesh Evt canım aynen öyle yap sen bekle bebeğin hareketlerine dikkat et ağrın sızın var mı hepsine dikkat et
y_tunc Ayca6868 evet canım öyleymiş bugun yeniden doktordaydım bıkacgun arayla takıp edıcez dedi en gec pazartesi 34 haftalıkken alıcaz dedi suan bile heran dogabılır dedi
gozdesh sympapatya evet bide kasığımda kas çekilmesi oluyo hiç yaşamamıştım. Benim içime doğan 36. haftada doğum yapıcakmışım gibi 😅
Ayca6868 y_tunc bende hemen doktoruma sorayim o zaman ya bide bebek dunden beri toplaniyor bir yerde sonra dagiliyor 8 9 kere oldu