Elif2701 Arkadaşlar merhaba 36+4 üm az önce hafif kanlı jelimsi bişey geldi peçeteye nişanmıdır ne yapmam gerek ilk gebeliğim korkuyorum yardımcı olurmusunuz lütfen
Elif2701 Deletedmom411 ya evet dün belimde ağrıyla gittim alttan muayene etti herhangi bi açılma yok dedi nstdede sancı çıkmadı az önce peçeteye öyle bişey geldi napmalıyım ben
Deletedmom411 Elif2701 çatı muayenesi kaynaklı gelmiş 2 3 gün parça parça gelir korkmayın 😊 bende 34+6 da çatı muayenesi oldum 36+3 üm doğum başlamadı 😊
Elif2701 Deletedmom411 inşallah ondan dolayı gelmiştir çok korktum dünde çatı muayenesinde çok korktum
Deletedmom411 Elif2701 korkma canım benim 3. Hamileliğim 2. De de 34. Haftada geldi muayene sonrası 37+5 de doğurdum.
ggzemmj Elif2701 korkma canım nisan gelince hemen doğum olcak diye bisey de yok olmayacak diye de bisey yok . Benimde 36. Haftamda geldi nişanım ama hala doğurmadım 3 haftadir bekliyorum🤗
Deletedmom411 Elif2701 canım muayene den 4 5 saat sonra geldi ilk kanlı sonra kahverengi tarzında jelimsi. Sonra bayağı Bi tıkaç şeklinde jelimsi sonra git gide azaldı 2 3 gün sürdü ama gelmesi ara ara geldi
ecembugra53 Elif2701 canım benim korkma bilinç altına öyle yerleştırme bol dua et canım Allaha dua et sürekli korkma inşikak süresini bol oku karnına üfle Ayetel kürsi nas felak ihlas Fatiha oku
Deletedmom411 Elif2701 korkma parça parça gelir bir kaç gün 😊 su gelmesi, sancı olursa acilden giriş yaptırırsın ama açılman yokmuş. Ne kadar az muayene ederlerse o kadar iyi tahriş oluyor açılmayı arttırıyor