imren91 Kızlar 24.haftanın dolması mı gerekiyor idari izne ayrılmak için? Bir de canlı ders idari izindeyken verilen var mı?
imren91 Gul32 Peki doktordan mı alacağız olduğumuz haftayı, yoksa sağlık ocağı verir mi? İlçede olduğum için doktorum merkezde. Kontrolüm de yeni oldu daha.
Smyygl Esin84 zorunlu. 24-32 arası zorunlu dilerseniz 32-37yi doğum sonrasına aktarabiliyorsunuz. Şu an 24-32 arası ile 32-40 arasındaki izin türleri farkıymış o sebeple 24-32 zorunlu oluyor idari izin olduğu için kar tatili gibi düşünün.
aylinsss Smyygl nasıl zorunlu anlamadım online olursa ben 37 ye kadar ders verip 32 37 arasını aktarmak istiyorum zorla beni idari izinlisin diye yollayamaz ki
Esin84 Smyygl zorunlu muuu benim dünyadan haberim yok o zaman ee napıcaz rapor mu alıcaz doktora gidip ama kamuda diyor ben özel sektördeyim ne olucak
Tuba2626 aylinsss hocam ben 32ye kadar idari izinli sayıldım. Perşembe günü çalışabilir raporu aldım canlı ders tanımladılar. 5 haftayı aktaracağım yani
aylinsss Tuba2626 bende öyle planlıyorum hocam hatta idareye bu şekilde ilettim hayır olmaz falan demediler yani online olursa planım bu öbür türlü riske atmak istemem bebegi ve kendimi
Tucu3435 Ben kullanmadım kullanmak zorundasın da demedi müdürüm canlı derse devam ediyorum 32 de çalışabilir raporu alacağım inşallah
Tuba2626 aylinsss hocam bana bizzat idare yardımcı oldu. Online olacak ders verelim sonra kullanın izni diye. Hiçbir sıkıntı yok. Doktorunuz çalışabilir verdiği takdirde ders verirsinz
K1K 24 ile 32.hafta arası idari izinli olduğumuzda sonra 32.haftadan 37ye kadar çalışabilir raporu alıp o 5 haftayı doğum sonrasına aktarabiliyor muyuz yani?
anaokuluogr_29 Çalışabilir raporunu 32. Haftada alıp teslim ediyoruz ama demezler mi 24 de çalışmadın 32 de nasıl çalışacaksın:/ bazı idareciler kabul etmiyormuş 5 hafta aktarmayı
Smyygl anaokuluogr_29 hiçbir idarecinin öyle lüksü olamaz. Biz hakkımızı bilmezsek hakkımızı yemeye çalışırlar hocam.
Edsn anaokuluogr_29 32.haftada çalışabilir raporu alıp eğer okul yüz yüze açıksa okula gitmeniz veya canlı ders vererek eğitim öğretimde aktif olursanız 37.haftaya kadar doğum sonrasına bu süreyi aktarabilirsiniz ben öyle yaptım bugün doğum iznim başladı 👍