Umutduru ben kan verdim dün ama lojmanda kaldığımız için alayda lojmanı içinde belirli günlerden cıkabiliyor uz ama e nabız dan bakıyorum sisteme düşmemiş hastaneyi arıyorum acan yok daha bilemiyorum sonuç ama kan verirken hemşire kesin vardır dedi ama nasip bakalım ümitenemiyorumda kan testini öğrensem Bi sonucunu rahatlicam