Arassamet 32t5 haftalık hamileyim dr bebeğin sıvısının fazla olduğunu yakın takipte kalmam gerektiğini söyledi. Başına gelen var mı? Nasıl ilerliyo süreç acaba?
ggzmkrcc Arassamet şeker yüklemesi yaptırmadın mı? Ayrıntılı ultrasonda doktor suyumun sınırda oldugunu şeker yüklemesi yapmamı söyledi şekerim biraZ yüksek çıktı diyet yaptım bu kontrolde suyun normal oldugunu söyledi
NaimeYilmaz Arassamet benimde öleydı sınır 8miş benim 11 di rısk grubundaydım. Hamur ısı beyaz ekmek ğılav makarna muz hurma gıbı sekerlı meyveler tüm tatlıları kestm cıkolata sutlu tatlı dahıl şuan 8de ilerlıoruz bebısın gelısımıde iyi. 10gunde toparladk 🙏
NaimeYilmaz Arassamet çorba sebze bol bol salata et yemegı sabahlarıda guzel bir kahvaltı tatlısız.. Hamılelık böle gecıor 😊
Arassamet NaimeYilmaz bana o tarz bişey söylemedi doktorum. Gözetim altında olcan dedi sadece. Ne bklio bni bilmiyorum.
NaimeYilmaz Arassamet Sen blrsın dıkkat ederden duzeleblr genetıkte olablr bebekte sorun olsa detaylıda cıkardı zaten .. Bebegn ıdrarı yapmamısta olablr kontrol ettımı onuda?
NaimeYilmaz Arassamet bazen su fazlalıgı bebegn ıdrarınada baglı olabılıor. Ben 3 doktor gezdm 3üde sana yazdklarmı söledi senınkının birşey dememesı sasırtıcı