mervebaser Kızlar 30 Eylül de sezeryan olacağım her ihtimale karşı humana süt arttırıcı çay almayı düşünüyorm kullananlarda işe yaradı mı acaba ?
12mers mervebaser ben oğlumda kullandım 7 sene önce bizde işe yaradı şimdi kızıma da kullancam inşallah
Cansummm mervebaser ben Doğumdan sonra gerek görürsem almayı düşünüyorum. Etkili mi bilemiyorum tabi ama bence en etkili şey bol bol emzirmek yada sağmak ve bol bol su içmek. Sütün %90 nı su olduğu için en önemli şey su içmek diye düşünüyorum. Ama gene de doğum sonrası sorun yaşarsam deneyeceğim
Muhammet11 mervebaser bnde kullandım çok faydasını gördüm canım sezeryan oldum hemen sütüm gelmişti zaten eve geçince kullandım
Annesininbali2929 Evet canım ben kullandım 3cügunu başladım rezene ve kimyon var içinde bebekte rahat oluyor süte bide pekmez şerbeti iyi oluyor çok şeyler deniyorum bebeğim doysun diye
Annesininbali2929 mervebaser 3 öğün içiyorum bazen sıcak suyla bazen ılık suyla yapıyorum bebekte gaz olmasinida engelliyo
Muhammet11 mervebaser kullanmadan gelmişti canım bebek emdikçe de iyice gelmeye başladı ben hastaneye havlu götürmüştüm kaynar suda yıkayıp göğüslerine koymuştum sütüm daha çabuk gelmişti
Muhammet11 diyhomelif doğum yapmadan önce içmedim canım doğumdan sonra eve gecince içtim bol bol su bide ayriyeten rezene içmiştim canım
mom2020 mervebaser şekerden olusuo içeriğine bak süte etkisi herkeste farklı sana kilo yapar ama… onun yerine dut kurusu kaynat iç şekersiZ bi de tahin ye..
Muhammet11 mervebaser rezene daha çok süt yapiyo bide bol bol su inan humana ya falan gerek duymazsın belkide bende evde her şeyi bulundurmuştum