mrvears Merhaba ben kullanmıyorum ve bu konuda bi fikrim de yok. Kan sulandırıcıyı hangi durumlarda kullanıyorsunuz doktorunuz neden verdi acaba
Tugce38 mrvears benim kanımda pıhtılaşmaya meilli çıktı be bebeğin ölümüne sebep oluyomus cuma hamile oldumu öğrendim doktora yazdım kese yi gördüm an iğneye başlıycaz dedi
symslmz Bebeğe giden kordonda direnç var biraz o yuzden verdi 22 haftalığım gelişimi açısından çok önemli kan gitmesi o yuzden kullanıyorum coraspin
Poyraz_basak Kan pıhtılaşma var bendede oyuzden kullanıyorum günde 1 defa 0.4 oksapar doktorun gerek duymadikca kullanmaya gerek yok
Nobody merve0128 ahh ben de aynı durumdayım, 2 li kullanıyorum. İğne sadece benim canımı yakmıyor değil mi? Ağrı eşiğim mi düşük diye düşünüyorum bazen…
merve0128 mrvears ilk bebeğimi erken doğurdum ve 3 gün sonra kaybettim onun üzerine genetik test yapıldı öyle öğrendik 3 tane genim heterozigot çıktı
merve0128 Nobody ağrı şöyle oluyor göbekten vurduktan sonra biraz ilaç yakıyor ama koldan vurunca çok ağrıyor