SabireA benim en yakın arkadaşım 2700doğurdu. Malesef sarılık oldu 2500e düştü. Ama şimdiii fındık kurdum çok iyi.
emzirdi ve mecburen geceleri mama verdi. Yoksa bu kadar hızlı toparlayamazdı.
şimdi sadece emziriyo betüşümde çok iyi.
hiç canını sıkma. Böyle zayıf doğan bebeklerle daha çok ilgilenildiğinden daha hızlı iyileşip toparlanıyolar onu gördüm :) senin de bebeğin fındık kurdu olur çıkar inanamazsın 😍😍😍