Merhaba arkadaşlar adete göre 7 haftalık hamileyim . 4 gün önce muayene gttm kalp atışları duyuldu bir sıkıntı yokdu. Dün akşam kahverengi akıntım gelmeye başladı ara ara halen az az var . Doktor düşük tehdidi dedi tekrra baktı kalp atışları iyi ama kese biraz küçük dedi 6 haftalık gibi dedi . Progestan falan verdi . Bir sıkıntı olurmu sizce yaşayan sonu güzel olan varmı 🥺 2 tane kaybım var önceden