Esma98 SnFk sanırım🙂 birde bu haftalarda hareket azlığı normal diye okudum hep buradaki arkadaşlarımdan. Bebeğim normalde çok hareketli ama iki gündür sadece ufak ufak dokunuyor gibi sadece arada. Kontrolüme de 1 hafta var. O da aklıma takılıyor
Tubaa00 Esma98 evet bende burda okudukça rahatladım 🙏🏼 Bebeğimin hareketleri azaldı 2 haftadır 27+5 iz dediğin gibi hissediyorum bende hareketlerini ama muayenede sorun yok normal Allaha şükür 🥰
SnFk Esma98 bir kaç gün var sanırım aramızda artık belirli saatlerde uyku düzenleri var. Uyuyorlar bol bol
Momtobe54 Esma98 ben 8.ayımdayım göbeğim resmen 4-5 aylık gibi hatta bebişim haftasına göre önce gidiyor gerçekten bu duruma çok şaşırıyoruz 😂