Merhaba,21 haftalık gebeyim.2 gün önce detaylı ultrasona girdim.Detaylı ultrasonu çeken doktor herhangi bir sorun görmemesine rağmen sonuçları kendi doktoruma gönderdiğimde,rahme giden damarlarda direnç olduğunu söyledi ve aspirin içmemi önerdi.Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Bir doktor içersen iyi olur diyor diğeri aspirine gerek yok diyor.Bu durumu yaşayan oldu mu? Aspirinin bir zararı olur mu sizce?