ftmm38 ay canım ya öok şükür sağlıkla al bebeğini kucağına 🤲🤲 benim bende sorun var canım çikolata kistim var ve çikolata kistinden dolayı yumurtalık rezervim azalmış 😳 3 yıllık evliyim 3 yıl içinden iki kez kendiliğinden hamile kalabildim fakat biri düştü birinde kürtaj olmak zorunda kaldım kalp atımı olmadığı için. Tabi çok zor hamile kalıyordum yılda 1 defa hamile kaldım yani. En son tüp bebek deneyelim hamile kalamıyorum kalınca da düşüyor dedik. Denedik fakat olmadı😞 rabbimin hazinesi geniş inşaAllah sağlıklı gebelik bana da nasip eder kurban olduğum allah 🤲🤲🤲🤲