Derya-1516 Valla bende ilk defa anne olacağım ama çok fazla araştırdım ve çocuğu olan arkadaşlarıma danıştım. Kendim için; Depend lohusa pedi aldım 10’lu, 2 gecelik, 1 pijama takımı ve sabahlık koydum. 3 adet iç çamaşırı koydum. Ayağımın rahat ettiği crocs terliğimi koydum. Bebek için; Bir hastane çıkışı takımı, birde alt üst takım ile tulum koydum. 2 battaniye koydum. Biri hastane çıkışı battaniyesi bir tanede annemin ördüğü yumuşak battaniyeden koydum. 10 adet bez, bir adet biberon, 2 adet müslin bez, 4 adet ağız mendili, 2 adet eldiven, 2 adet şapka, 4 tane de çorap koydum. Hepsi minik bir valize sığdı 🤗🤗