Derya-1516 Canım ben yeni 33 haftalık oldum bendede bel ağrısı fazla tam belimin ortası ağrıyor ve ayriyeten de karnımda ağrılar oluyor normal sanırım doğum yaklaşıyor ya
MyraA Diğerlerinde böyle hiç olmamistim gerçekten bu bu çok ağır geçiyor Allah’ım hepimize yardım etsin
Derya-1516 MyraA amin canım genelde sık doğum yapanlar her hamilelik doğum bir olmuyor die bahsedenler oluyor ne kadar doğru bilemiyorum tabi
ygmr_erd Pilates topunu belinizin ağrıyan yerine koyun duvara dayanarak squat yapın. Ebru şallının videolarında gördüm izlerseniz . Bende çol işe yarıyor hem belki açıklığınıza doğuma da fayda eder