Haticerdogann Aramıza hoş geldin kendimi yırtım 2 gündür Benimde belirtilerim var Bat 19 Eylül Aslında belirti güden biri deyilim Ama bu ay Çok belirtim var Şefaf uzayan akıntım var batma var sol tarafda ağizda metalik tat var belimde ağri var adete daha 12 gün var 33 günde bir adet oluyorum ,çatlama 3 Eylül acaba varmı 🧏🏻♀️