Bugün şehir hastanesi doktoruna gittim. 40+5teyim. İlk önce haftayı duyunca yatış vereyim mi diye sordu doktor. Muayene ettikten sonra hiç açıklık yok dedi. Bebeğin kafası da 10.3 cm miş. Kilosu 4 kilonun üstünde. Yatış versem bu şekilde kimse almak istemez dedi. Poziyon baş aşağı. Her şey normal giderken ilk doğum için risk almamam gerektiğini söyledi doktor. Özel bi hastanede sezeryan ol bence dedi. Devlet hastanesinde olmamı tavsiye etmedi. Yarın özel hastanede önceki görüştüğüm doktorla görüşücem bakalım. Normal olmayacağı için o kadar üzüldüm ki…. 😞 Şehir değiştirdiğim için geldiğim yerdeki ilk doktorumu aradım. Nolmuş bebeğin kafası büyükse, sen de ufak tefek bi kadın değilsin dedi. Risk almamışlardır kilo fazlaysa dedi. Ne yapıcamı bilmiyorum. 2 gün sonra 41’i doldurunca suni sancıyla şehir hastanesine de yatabilirim. Hiç bir sancım yok ama. Beynim yandı düşünmekten😫