Ebrar- Kızlar 1 aylık hamileyim , sanki adet olucakmışım gibi bir sancım oluyor . Hani adetimiz baslamadan önce gelir ya böyle keskin keskin ağrılar onun gibi aynı . Nedir acaba rahim büyümesi olabilirmi yerlesme veya ?
Gulbahar35 Ebrar- Bu aylarda normal oluyor canım ama sadece tek biyerde sürekli devam eden bi agrin olursa bi doktora görün
Deletedmom335 Ebrar- canım ben daha bugün 7 haftalık oldum, inanır mısın 4. Haftamdan beri nerdeyse her gün 1 saatte bir 1-2 dakika süren ağrı çekiyorum, ama dediğin gibi adet sancısı gibi. 2 dk sürüyor ama iki büklüm oluyorum ağrıdan😅 ilk zamanlar normalmiş☺️
DerinAy Ebrar- canım o kasık ağrısı baya uzun sürüyor. Benim 15.haftada bitti. Bitti de sayılmaz. Şuan 29+0′ım.
Ipek0z Ebrar- yerleşme ağrısı onlar hiç korkma. Ama kanaman olursa azıcık bile olsa doktora git. Ağrının şiddeti önemli değil önemli olan kan olup olmaması. Tabi ki yerleşme kanaması ile karıştırma böyle pembe, bir iki damlalık kanaman olabilir özellikle tuvalete gittiğinde gelir eğer öyle bi kanaman olursa endişelenme bebek yerleşiyor demektir
gnchlt benim de oldu ardından lekeleme oldu canım dr a gttim hemen. agri oluyr genelde başlarda ama kanama lekelneme varsa mutlaka dr a gidin