Takvime göre 5 hafta 3 günlük hamileyim ama henüz kese oluşmamış 3 gün önce doktora gittiğimde kan değerim 790dı doktor düşük dedi tekrar gidicem çarşamba günü tekrar bakacaklar sizin 5 haftalıkken kan değeriniz neydi? Önceki gebeliğimde 4 hafta 2 günlükken daha yüksekti 1100 civarıydı.. Ama onda düşük yapmıştım ve aynı ağrılarım var tekrar düşecek gelişmiyor diye korkuyorum.. Bu ağrılar sizde de oluyor mu? Kasık bölgesinde adet sancısı gibi ama daha şiddetli