Ben 33 haftalık oldum ilk öğrendiğim günden bu yana bir sıkıntım olmadı çok şükür 🙏 ne mide bulantısı ne kusma ne baş dönmesi sadece afedersiniz yemekten sonra geğirmem oluyordu ☺️Bazen diyordum ben hamile olduğuma emin miyim diye. Şuan tek sıkıntım sağ böbrekte genişlemem var oda çok etkilemiyor 😇bakalım bundan sonra ne olursa .