Buse-yurt Kızlar merhaba avcılar Anadolu hastanesine Özcan beye bir kaç defa gittim ve çok memnun kaldım fakat hastane olarak pek içime sinmedi. Bu hastane de doğum yapan var mı? Yenidoğan ünitesi bulunuyor mu?