Merhabalar sevgili anneler. 39+4 hafta olduk hiçbir belirtim yoktu bugün kontrole gitmeden önce tuvalette peçeteye hafif kan gibi birşey bulaşmıştı galiba bu nişanım. Doktorum 41 e kadar bekleyeceğiz dedi çünkü ne sancım var ne de su. Ebe de alttan muayene etti açıkçası biraz canım yandı ama geçti şükür. Kemiklerim dar değilmiş lakin daha başı bile inmemiş ayrıca açıklık 0 dedi. Acep yavrum ne zaman gelir bir de başı inmezse 41′e kadar sezeryane mi alırlar? Yine kafamda deli sorular artık uykuyu kaybettim. 37 den itibaren her gün duş alıp kendimi temizleyip evi toplamaktan da yoruldum ah ah…