40a girdim yaklaşık 30 haftadan beri bu ağrı bende de var. Son bi haftadır dayanılcak gibi değil. Ağrı gibi de değil böyle resmen acıyor. Özellikle yatarken işkence çekiyorum resmen. Geçen hafta Çatı muayenesi oldum. Açılma da yok. Yarın sezeryana alacaklar inşallah. Şu an en sevindiğim şey doğumdan sonra alttaki bu acı geçecek diye düşünüyorum. Dikiş ağrısı umarım bunun yanında hafif kalır.