ecemnur hiç birşey iyi gelmez😑 her canlı ölümü tadacaktır, her hamile bunu tadacaktır maalesef. Benimde 8.hafta başladı çok kötü günler geçirdim, yemek ne ki herşey zehir olmuştu su bile. 6 kilo vermiştim. Ama 14.haftadan sonra herşey yeniden başlamıştı... sabredeceksin minnakın için☹ Bulantı hapı vermedi mi doktor,çok faydası olmaz ama dene istersen metpamid felan iyi gelen hamileler duymuştum.