Burcucik Doktorda bir sıkıntımı var? Sizi bu şekilde muayene etmeden eve göndermesi çok saçma. Benim ilk alttan muayenemde sancım 80 di. Doktorum nst yi görünce direk açıklık baktı ve 2 cm açılma vardı rahim ağzımda silinmişti %50 ve seviye 1 dik yani bebeğin başı aşağıdaydı basıyordu o gün nişanım geldi 9 gün sonra doğum yaptım. Sizi bu şekilde yollaması çok saçma bence hala sancınız varsa ve geçmiyorsa dakika tutun sancı sıklığınızı ve bebek hareketlerini kontrol edin. Benimde suyum gelmedi doğumda patlattılar. Suyu beklemeyin. Nişanda herkeste gelmiyor zaten