fubaaa00 36.haftamda doktora gorundum tahliller nst falan 38 de gel dedi doktor pandemi den dolayi doktoruma sira alamiyorum 39 .haftaya sira bulanildim 39 da gitsem sorun olur mu 🙈☺️🙁bi yardim edin .su an hic sansim hic bi belirtim yok
Tsknaltunts fubaaa00 aynı durum bendede oldu 1 Aydır gitmiyorum gel demişti en son randevum iptal olmuş bende bu hafta gidicem sonunda benimde sorunum yok şükür diye gitmedim acil bişey olursa giderim acile diye düşündüm 37+4üm
fubaaa00 Tsknaltunts anldmncnmnbnm seninde oylen,nst ye hic girmedin mi..son zamanlar ya sikinti olur diue korkuyorum Allh korusun tabikide
Tsknaltunts fubaaa00 bir kez girdim sonra gidemedim hiç doktora perşeöbe gidicem bakalım ne olacak bende merak ediyorum hayırlısı Allahtan artık 🤲