pinaryg canım genelde onu bebek kaybı yaşamış anneler için öneriyor doktorlar takipte bulunmaları için erken haftalarda hareket takibi olmaz ya onun dışında bence çok mantıklı değil benim eşimde çok istedi ama zaten her ay doktora beraber gidiyoruz çok şükür sıkıntılı bi durumumuzda yok fuzuli geliyor bana 🤭