Minnosannesi2 Merhaba hanımlar 5 aylık hamileyim Ankara da çekim yaptıran varmı ya da bilgisi olan hangi hastane çeker lütfen çok sıkıntım var ne gece ne gündüz uyuyamıyorum
Seymaaygzz Minnosannesi2 Benimde o haftalarda ağrıyordu eşimin doktoruna gittim çekelim dedi ama ben çektiremedim bebeğime az da olsa zarar verir diye. O dış aletleriyle dislerime vurdu o korkuylami nedir o gündür bidaha ağrı olmadi🤣🤣
Seymaaygzz Minnosannesi2 Özel istiyorsan mukadder Orhan kliniği var Çukurambar darda yeri tanıdık bı ablam eli çok hafif dili çok tatlı aci falan hissetmessin. Cayyolundada bu gittiğim doktor var ismi yasin ama soyadını bilmiyorum unuttum canm ama adresini öğrenirim
Minnosannesi2 Seymaaygzz kuzum peki bebeğe bı sıkıntısı olur mu bilmiyorum ya aslında çok korkuyorum ama günlerce uyuyamıyorum kadın doğum da onay kağıdı verdi lokal anestezi ile çekilebilir diye o nasıl bişey ondan bile korkuyorum vallahi
Seymaaygzz Minnosannesi2 Ben mukadder ablanın yanında çalıştım lokal anestezi cekilcek dişin üstüne sıvı birşey enjekte ediyordu iğne yerine o olabilir. Birde film cekemiyolar hamile olunca radyasyon olduğu için o doktor bana film çekmemişti mesela. Bu gittiğim doktor da olmaz birşey dedi ama ben korkudan yapmamıştım canm
Minnosannesi2 Seymaaygzz anladım kuzum çukur ambar dalı doktorun ismi ne öğrenebilir miyim bı gideyim
Minnosannesi2 Seymaaygzz çok teşekkür ederim canım muayene ücreti i öğrenme sansin varmı canım ya sana zahmet
Seymaaygzz Minnosannesi2 Canım aradım meşgule attı watsaptan yazdım galiba hastası var şuan geri dönünce yazıyım sana 🤗
Minnosannesi2 Seymaaygzz tamam kuzum Cok tesekur ederim muayene ucretli mi brde onu sorabilirsen Cok sevinirim kuzum
Seymaaygzz Minnosannesi2 Canım geri dönüş hala yapmadi ya anlamadım numarasını atiyim sen ara istersen bı iş yeri tlfnu