Uem_ Hanimlar 20 haftada ayrintili ultrasonda kesin kiz denildi bana bundan sonra degisirmi cinsiyet daha önce erkek denilmisdi bana bir kere degisiklik yasadim ikinciyi yasarmiyim suan 21 haftadayim
Anewmom1 Bana da bi kız bi erkek dediler detaylı ultrasonu bekledim benim de kızım olacak inşallah 🥰 en net olanı çünkü iyi bir doktora gittiyseniz güvenilirse yani değişeceğini sanmam