Reyyan34 Kızlar ilk doğumunda çok dikişi olup ikinci doğumda hafif geçen var mı doğumu merak ediyorm.. benim ilk çok zor geçti de bunda doğuma doğru bi korku sardı aynılarını yaşıcam diye🤦