Asliahmet Asude967 hayirlisi olsun cnm bnm saglikla al bebisini kucagina insAllah bende 16+6 da ogrendim oglum olacagina net olsun diye. Bide 20 haftalikken gittim o doktorumda aynisini diyince ufktn alisverise basldk artik😘💜