Herkese merhaba kızlar
Geçen hafta ikili test için ultrasona girdim ve kan verdim. Ultrasonda bebeğin boyun ölçümü gayet iyiydi, burun kemiği de görüldü. Ancak kan sonuçlarım riskli çıktı. Doktorum da bir üst tetkik olan Nıpt testini yaptırmamı söyledi. Kanı cumartesi günü verdik. Almanyaya gönderiliyormuş. Sonucu 10 güne kadar alıcaz. Ama o 10 gün nasıl geçicek bilmiyorum.
Doktorumun ultrason ölçümlerin çok iyi ben kötü bir sonuç geleceğini düşünmüyorum dedi. Sen dondurulmuş embriyodan tüp bebek yöntemiyle gebe kaldığın için kan sonucun riskli çıkmış olabilir dedi. Yine de sürekli bir riskle karşılaşmak ve bekleme süresi artık gerdi beni. Tabi tüp bebekle uğraşanlar burada benim ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır.
Aranızda bu yurt dışı kan testini yaptıran var mı? Böyle bir durumla karşılaşan gebeler var mı acaba?