ilknur_ tabi ben hanile oldugumu ögrenince o dr a tekrar gittim bana bebeğin gelişmez galan filan bir sürü şey söyledi bende kızdım bunu bana siz verdiniz diye kavga ettim donra hemen baska bi doktora gittim o doktorumunda bana dediği şey ilk 4hafta içinde hiç bir sekilde zararı olmaz 4.haftadan sonra kullanıırsan o ilacı bebege zarar verir dedi ki gercekten de öyle suan bebeğim gayet saglıklı 🤲sabırsızlıkla gelmesini bekliyoruz🥰🥰