EsilaErtugrul canım benımde ilk boyleydı sonraki gunler tekrar ettim yıne boyle cıktı sonra kımyasal oldugunu ogrendım ertesi ay yıne boyle cıktı yıne kımyasal dır dıye dusundum 2 gun arayla tekrar ettim koyulastı bir hafta sonra tam net ikinci cızgı cıktı sonra kan verdim hamile oldugumu ogrendım bıraz bekle tekrar et renkte koyulasma varsa hamilesin dır hayırlı olsun insallah