Benim de daha önce iki kaybın var kalp atışı durduğu için böyle şeyler yaşayınca insan daha bi tedirgin oluyo ben de şuan 8+5im doktor randevuma 8 gün var hiç bi hamilelik belirtim de yok benim o yüzden daha da korkuyo insan valla Allahım hepimize sağlıkla sıhhatle nasip etsin evlatlarımızı inşallah