PembeLia Merhaba arkadaşlar, bugün kontrolümüz vardı doktorumuz bebek aşağıda şuan aşağıda olması normal değil ama rahim kapalı risk yok dedi bol bol dinlememi söyledi başına böyle bir durum gelen var mı aklıma takıldı.
Nisanurr PembeLia ben 29 da yaşadım aynısını ama bizde rahim incelmesi de oldu ayriyetten ve sürekli şekilde yattım bi tek tuvalete falan kalktım ve 34de doktora gittiğimde bebeğin başı biraz yukarı çıkmış eskisi kadar aşşada değil demişti yani ben yatmanın büyük faydasını gördüm inşAllah seninde öyle olur kuzu 🙏🙏💙
Gulshblt PembeLia yok kendiliğinden düzeldi tabi kendini çok yormamaya çalış düzeliyor inşallah bir zararı yok yani