Bende evdeyim çalışmıcam emziririm ihtiyacım olmaz diyordum ama sagdikca sütünüz de artıyor hem gece biberon ile verebilirsiniz daha cabuk doyuyor
Ve geceden sabaha kadsr bile emzirmeyince sagmayinca göğsünüz sisiyor tas gibi oluyor bosalatmak gerekiyor
Sagdikcs süt üretimi de artiyor
Bebek tek basina emerek göğsümüzü boşaltamıyor