Kızlar 28 Ve 29 ağustosta yumurtlamam oldu 30 çatladı ve günleri tamamlayıp ondan kasık ağrım oluştu yumurtlamayla bırlıkte 11 gün gectı Üzerınden sızce normal mı adetım düzensız bu arada ıdrar testı yapsam çıkar mı ve bıde sureklı beyaz kremsı akıntım var halada mevcut