Ebru2403 Valendia ben bir deda etlik zubeydeye gittim hiç ama hiç beğenmediler ilgi sıfır baştan beri 19 mayıs a gidiyorum naciye hanima çok memnunum ama yinede bi araştırıyorum
Ebru2403 Valendia yok ben doğum paketi almadım. Doğum paketi 5500 küsur falandı Normal muayene ücreti 90 tl Normal doğum 2500 küsur falan oyle
Valendia Ebru2403 benimde yarın şehir hastanesine randevum var ama eşim bu hastaneye gidelim diyor bakalım yarın şehir hastanesinden memnun kalmazsam bide bu hastaneye gidicem.
Valendia Ebru2403 yok yarın ikili test için randevum var cinsiyetide ögrenemedim peki siz kaç haftalıksınız
Ebru2403 Valendia bende 12 hafta olucam 2 gün sonra benimde perşembe günü randevum var 19 mayısta ikili test yaptırmayı düşünmüyorum ben siz düşünüyormusunuz
Valendia Ebru2403 yani muhtemelen yarın şehir hastanesinde yaptırıcam. Bu benim 2. Gebeligim ilk kızımdada yaptırmıştım.