Halimehacin çalışabilir raporuda alabiliyosun farketmiyor o haftaları doğum sonrasına ekliyor, devlet sana 37ye kadar çalışabilirsin son 3 hafta zorunlu ayrılırsın diyor, 32den 37ye izin kullanmak istemezsen çalışabilir alıp doğum sonrasında kullanıyorsun