Ya normalde hamilelik başında kabızlık sorunum oldu geçmişti şimdi şehir değiştirdim 1 haftadır yine oldu artık vücudum alışamadığı için mi neden bilmiyorum ama yemek yemeye korkuyorum çünkü midem o kadar dolu ki kalbime baskı yapıyor ve çarpıntı oluyor ne yapabilirim bu sorun için?