Marguerite iremapo aile hekimliği ücretsiz yapıyor canım sadece glikozu kendim aldım özele gerek yok bence bunun için sen bilirsn. Hatta ben doktor istemesede her ay kan aldırdm aile hekiminden düzenli😂
Bebegim Her hastanenin bir değil canım biliyorsun o yüzden gitmek istediğin hastaneye tlfn edip bilgi alabilirsin benim gittiğim 150lerde bir fiyattı ama arkadaşım 70e yaptırmıştı
Elffk iremapo normal muayene olacak gibi gidiyorsun randevulu yada randevusuz (randevu daha iyi çok beklemezsin) sonra şeker yüklemesi diye söylersin. Hatta haftanı söyleyince onlar hemen söylüyorlar şeker yüklemesi diye