askhuzur sedactnky 39 haftaligim sezaryan dogumumuz olacak ama bir kere istiyolar oda tebbir amacliymis sezaryan oldugumuz icin hemsire oyle dedi ve yarn onu yaptirip cuma gunu yatisimiz olacak insalhh 🙏
baharsmom Evet bende bu hafta konrole gidince ögrensim 37.haftaliktan sonra test istiyolar 😬her gidişinde pozitif çikarsa seni şehir hastanesi ve pandemi hastenelerine yönlebdiriyolarmiş😬😬
Mihre baharsmom Nasıl yani? 37 den sonra her kontrole gidişte mi test yapılıyormuş? O ne saçma iş.Hangi şehirdesiniz?
Eceslh Nasıl yapıyorlar benide çağırdı doktorum bu hafta 38 içinde olcam yapcak o zaman.. kan alarakmo .. bide devlet veya özel pandemi hastanelerinemi yolluyorlar pozitif olrsa
Eceslh baharsmom ama suan gittigim kendi haStanem yapacak değilmi o zaman devlete gitmcem onun için yani özele gidiyorum
baharsmom [url=https://hizliresim.com/YhK5aQ][img]https://i.hizliresim.com/YhK5aQ.jpg[/img][/url] Bana böyle bilgilendirme formu gibi bişey verdiler neler yapcamizla ilgili😬
Atlasnanesi Benim 9unda Allah nasip ederse doğumu var hem bana hem refakatcime yapıldı ameliyat gününe çıkar sonuçlar denildi ve evet ücretli benimki paketin içinde ama refakatcimden 250 tl aldılar
Eceunverkanra Atlasnanesi Madem test yapilmasini zorunlu kiloyorlar o zaman neden ucret talep ediyorlar ya ne sacma sey. Resmen para almak icin. Hangi sehirdesiniz ve hangi hastaneye gidiyorsunuz acaba?