Benim reglim 18 gün gecikince çıktı idrarda da kanda da geç yumurtlama olmuş meğersem. Son reglim mart sonuydu ama yumurtlamam geç olunca nisanın 10undan saydı doktorum, nisan 20de regli olmam gerekiyodu olmadım test yaptım çıkmadı mayısta öğrendim bebeği 20+6yım şuan 😊