Kızlar 11hafta+1gunluk hamileyim haftaya perşembe zeynep kamil hastanesinde perjnotoloji bölümünün antenatel bölümüne 182 den direk randavu aldım ama daha öncesinde zeynep kamile hic muane olmadım başka hastaneye gidiyodum ordaki tarama testini yapan doktor gitmis 1 tane doktor yapıyomuş zaten neyse ben direk zeynep kamile aldım ama yorumlara baktığım zaman sizin oraya bir doktorun yönlendirmesi gerektiği falan yaziyo sizin bi bilginiz varmı konuyla ilgili ama doktorun yönlendirmesi gerekse 182 nasıl randavu verebiliyo?