Ebru2403 _aysu_1 canım ben 2 gün sonra 12 haftalık olucam ama bendede öyle aman aman bi değişiklik yok sadece biraz halsizim.onun dışında pek birseyim olmuyor ki senin ki daha çok çok yeni 😊
Aloneanqel _aysu_1 ben 18. haftaya gircem hala belirti yok canım. Ki benim bulantım istifram hiçbir şeyim olmadı. Aşermedim bile
Sahrammm _aysu_1 çok minik daha herkeste bulandı kusma baş dönmesi olmuyor ilk gebeliğim de çok kötüyüm şimdi ikinci gebeliğim hiç bir belirtim yok 6 haftalık 😇
Aloneanqel Aysunrs keseyi 5+ larda gördük biz canım ve kalp atışını 6+ larda duyduk. Telaşa kapılma dua ve sabır et 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Rebia Aysunrs son adet tarihe göre bende 4 hata 6 günlük hamileyim 2saat önce öğrendim testte daha kan vermedim
nisanmaral Aysunrs aynıyız inanır mısın, benim 4 hafta 6 günlük ve yarın doktor randevum var 😄 geçen hafta yarın için gel keseyi görelim demişti. İnşallah ikimiz de görürüz bebişin kesesini 🤗
Dilara06 Rebia Merb cnm bende daha kan vermedm 4 haftalık hamileym haftaya doktora gitmeyi düşünüyorum
Mavininannesiseyda Tam 30 günlük hamileyim. On gün önce doktora gittiğimde kese göründü haftay gel kalp atışı için dedi ama ben gitmedim bi yidi gün daha bekleyip öyle gitmek istiyorum
Smnerdgn33_58 Ben 6+0 ım keseyi 5+2 de gördüm 7+ da kalp ayılı duymaya gidicem ben de de hiç bi değişiklik yok sadece çok uykum geliyo arada bi mide ekşimesi 🤷🏻♀️ 🧡
Aysunrs nisanmaral ay inşallah böyle tesadüfler mutlu ediyor insanı umarım görürüz her şey yolundadır ikimizde de 🤗
Mgersn _aysu_1 daha cok yeni olmaması cok normal benim bulantım olmuştu sadece 25. Hafta daha yeni sırtım midem belim zorlamaya başladı artık nefes alamıyorum azen cok kötü