pPapatya Zeynepgamze Eart angel mama kullanıyorum. Sadece duştan sonra sürüyorum. 34+2 deyiz. Çok şükür hiç çatlağım yok.
Sedabezirkan Zeynepgamze lierac kullaniyorum ama 35 ten sonra catlamaya basladi yine de ben pek onermiyorum lierac i
Deletedmom05 14.haftadan beri streacare kullanıyorum. En ufak çatlak olmadı , kiloda aldım ama çatlak yok şükür 🙏 ben kreme değil de bünye meselesi diyorum. En iyi kremde olsa çatlayan vücut çatır çatır çatlıyor🙄