Zeynep7p Arkadaşlar 36+1 im şu an dünden beri kasık ağrısı oluyor ara ara bu normal midir aynı durumu yaşayan var mı nedeni ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim
GaMzeshn Zeynep7p Kasık ağrıları normal bu haftalarda yalancı kasılmalar doğum sancısını düzenli aralıklarla kasıklara bele ve bacağa vuran şiddetli ağrılardır 🙂
Esmer000 Zeynep7p 38+6 yiz bendede oluyo yatarken ogururken agri dahada cok oluyo bugun doktora gitdim normal olur soyledi korkucak bisey yok
Zeynep7p Yani bir aldatma ya da kaynana görümce postu değil ya gebelikle ilgili ya sağlıkla ilgili ya maşallah bakıp da kimse bir cevap yazmıyor
Mucizelerim2020 Zeynep7p Ah kuzum ah okadar haklisin ki … Kasık agrisi bendede var bicak sokuyorlar sanki 35+3um
er_aysenur Haftalık hamileyim benim de aynı şekilde kasık agrım oluyor özellikle gecelri nedenini sorcam doktoruma bakalım
Caglab er_aysenur Ben de 31.haftamdayim.benim de özellikle geceleri oluyor kasik ağrım. Önce magnezyum verdi ama o çözmedi agrilarimi. Gebelik korsesi verdi en son. O zamandan beri biraz rahatladım. Bağlar cok geriliyor o yuzden olur dedi. Bir doktorunuza danışın.
Zeynep7p GaMzeshn peki bu durum ileriki haftalarda kendi sancılarımızın geleceğine mi işarettir acaba hani bazılarının kendi sancısı gelmiyor ya
Shr1530 Canım bende 36+1 im benimde kasıklarım çok ağırıyor oturup kalkmakta zorlanıyorum neden oluyor anlamadım
er_aysenur Zeynep7p Canım ben göründüm bu gün doktora kasık agrıları bu haftalar da çok normalmiş geçmezse ve sıklaşırsa muhakkak hemen gel dedi ☺️