bernakoc06 Kızlarrr ben 10+4 gunluk hamileyımm 4. Haftadan berıdır mıde bulantısıyla savasıyorum çözüm bulamıyorumm napsam halsizliktenn kollarım bile kalkmıyo artık tavsıyelerınız nelerdır 😏😢
Sahrammm bernakoc06 leblebi çubuk kraker yataktan kalkmadan yersen önce sonra rahat edersin canım ilk üç ay normal sonra çok rahatlarsın merak etme 😇
Aloneanqel bernakoc06 canım ben tuzlu çubuk yiyordum 2 -3 tane (paket değil / adet olarak) Ama çok aşırı bulantım olmamıştı. Bir arkadaşımın çok oluyırdu o da çiğ nohutu ağzında ıslatıp yiyordu
Zeynep_adem58 6+6 kese gorduk kalp atimi icin bekliyoruz mide bulantilari zirvede saglikli olsunlarda gerisi onemli degil😊
Ebru222 19+4 olduk yeni yeni bulantılarım durdu. Halsizlik baya oluyor hala ilk 3 ay çok zorlu geçti benim için.