Tugce321 Kızlar sezeryanla doğum yaptım sabah 9 da bebeğimde solunum sıkıntısı varmış hala getirmediler makineyle düzeliyomuş nefesi ne zamana düzelir böyle bişey başına gelen var mı bilenn var mıı?
Mihre Tugce321 Tabi ki olabiliyor. 40. Haftada dahi doğup solunum sıkıntısı yaşayan bebekler oluyor.Eğer haftanız çok erken değilse hiç endişelenmeyin.1 gün dahi yeterli gelenler var.
Tugbaaelbr Bebeğin gelişimine bağlı bildiğim kadarıyla 1 ay kalan yakinimda vardı 2 hafta kalanda inşallah en en kısa zamanda çıkar korkutmayın kendinizi 😊
Ozgee35 Tugce321 Tugce321 rabbim en kısa zamanda kavuşmayı nasip etsin bende de gebelik şekeri var ve korkuyorum Doğum da çok yakın
M_N_R Tugce321 Rabbim.acil şifalar versin canim.En kisa zamanda bebeginel saglikli bi şekilde hastahaneden cikin in şe ALLAH🤲🧡💫
Tugce321 Ozgee35 diyetle düşmüştü canım her gün aç tok şekerimi ölçüyodum evde sonra yükselmeye başlamıştı insülin kullandım son haftalarda da inşallah sizde bi sıkıntı olmaz normal doğum olunca olmuyomuş o sıkıntı galiba
Ekasimay Tugce321 canım 24 günlük bebeğim var biz de sezeryan doğum yapmıştık ve solunum sıkıntısı yüzünden 1 hafta küvezde kaldı süt sağıp götürdüm hep üzülme iyi olup çıkar inşallah
Ekasimay Gelmişti canım hemen sıcak su ile göğüslerime masaj yapmıştık çok etkili olmuştu bide bol bol ev yapımı hoşaf iç oda etkili