Genelde hep ağrır şişer falan diyenler oluyo ama ben 1ci dozu yaptırdığımda kaldırdığımda kolumu hafif ağrı olmuştu onun dışında ağrı yoktu hiç, 2 gün önce de 2ci dozu yaptırdım onda da hiç ağrım olmadı şükür yaptığı an hafif yandı okadar. Herkesin acı eşiği farklı diye mi bilmiyorum ama korkulacak bişey yok bence içinizi ferah tutun. Ki benim de canım çok tatlıdır normalde 😁